THE KILLERS, 14 años de éxitos que viviremos en el O Son do Camiño y el FIB!

Castellano

Hoxe fai 14 anos que The Killers sacou o seu disco debut, un disco que nos deixou temas tan impresionantes como “Somebody Told Me” ou “Mr. Brightside”. Está claro que é un das bandas mais aclamadas para a primeira edición de O Son do Camiño.

Para quen non sepa moito deles: The Killers é un grupode rock estadounidense formado no 2002 e orixinario da cidade de Las Vegas. A súa música baséase na influencia da música británica e na música anos 80, especialmente na new wave. O seu primeiro álbum, “Hot Fuss” , levounos á fama internacional no 2004.

Non vos perdades este concerto!!  (Festicidas asegura que vai asistir, hehe).

the killers o son do camiño
The Killers – O Son do Camiño

Hace hoy 14 años The Killers lanzó su álbum debut, un disco que nos ha dejado temastan impresionantes como “Somebody Told Me” o “Mr. Brightside”. Está claro que es una de las bandas más aclamadas de la primera edición de O Son do Camiño.

Para aquellos que no saben mucho sobre ellos: The Killers es un grupo de rock estadounidense formado en 2002 y originario de la ciudad de Las Vegas. Su música se basa en la influencia de la música y la música británica en los 80, especialmente en la nueva ola. Su primer álbum, “Hot Fuss”, los llevó a la fama internacional en 2004.



Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *